Постоянные читатели

Самопідготовка

Самопідготовка


Орієнтовні вправи для фізкультхвилинок

Пташка
Ноги разом,носки в сторону, руки по боках.На рахунок «один»підняти руки вгору й стати на носки.На рахунок «два»- в.п. Руки- як крильця у пташки,яка летить,-вгору-вниз,вгору-вниз.

Годинник

Ноги разом, руки на поясі. На рахунок «один»- голову нахилити до правого плеча,на рахунок «два»- до лівого. Як годинник- тік-так, тік-так.

М'ячик
Присісти,руки покласти на коліна. Стрибати,не випрямляючись, як маленький м'ячик,-раз,два,три,чотири…

Вітрячок
Ноги-на ширині плечей,тулуб нахилено вперед,руки розведені в сторони. «Один»-праву руку підняти вгору,а ліву-вниз,подивитися на праву руку вгору. «Два»-ліву руку підняти вгору, а праву-вниз. Подивитися на ліву руку вгору.

В.п.- сидіти на стільці,руки простягти вздовж тіла розслаблено.
1-нахил голови назад.
2-нахил голови вперед.
Вправу виконувати повільно,спину тримати рівно, голову нахиляти якнайдалі.


Орієнтовні вправи для розвитку дихання
(за рекомендацією Є.Давиденка)


1.В.п.-стати рівно,руки вниз.
1-2-руки в сторони-вдихнути.
3-4-різко обняти себе руками за плечі-видихнути
Повторити 3-4 рази.

2.В.п.-стати рівно,руки вниз.
1-2-руки в сторони-вдихнути.
3-4-присісти,обняти руками коліна-видихнути.
Повторити 3-4 рази.

3. Вдихнути широко відкритим ротом,видихнути носом. Повторити 4-5 разів.

4.Дихання через одну ніздрю:вдихнути носом-одна ніздря притиснута пальцем,видихнути ротом. Повторити 3-4 рази.






Заняття з самопідготовки

Мета. Вдосконалювати навички самостійного виконання домашнього завдання;
         закріплювати знання, отримані на уроках;
         розвивати пам`ять, мовлення, мислення;
         виховувати акуратність, взаємоповагу.

І. Організаційний момент
                            Ось і дзвоник пролунав,
                             Для навчання час настав.
                            Діти, сядьте всі зручненько,
                             Руки покладіть гарненько.
Подивіться мені в очі. Поглянемо один на одного, посміхнемося. Для того, щоб справитись із завданням,будемо працювати старанно, слухати уважно і писати охайно.
-       Діти, у вас на партах лежать щоденники. На дошці зірочки з вашим домашнім завданням. Перевірте. Чи все ви записали і чи все вірно записали.
1.     Підготовча частина.
Сьогодні ми з вами здійснимо подорож країною виконаних уроків. Давайте разом складемо план нашої подорожі. Зверніть увагу, що наш клас поділено на зони. 
І – селище Читалочка,  ІІ – місто Математика.
-         Так звідки ж почнемо? Так, ми спочатку вирушимо до селища Читалочка.  Але перед цим згадаємо девіз, за яким ми працюємо:
Серце і душу в роботу вклади,
                Кожну хвилинку в душі бережи.
2.     Основна частина .
Ми прибули до селища Читалочка.
Тема. Твори Павла Тичини. Музична поезія. Віталій Заславський.
Мета. Розвивати мислення, уміння систематизувати й аналізувати отримані знання, виділяти головне; виховувати уважність та повагу один до одного.
Павло Тичина «Осінь така мила»
(звертаємось до пам`яток, що на партах; потрібна пам`ятка «Як правильно вчити вірш напам`ять»; проглядаємо її очима)
Вчимо вірш, опираючись на пам`ятку.
Перевіряємо.
Віталій Заславський  «Музична поезія», «А я у гай ходила», «Слово».
Читання віршів самостійно, вголос.
  Використання пам`ятки «Робота в групах».


Завдання для груп:

І група – «До чого закликає поет у вірші «Слово»?».
ІІ група – «Як у вірші сказано про українську мову?».
ІІІ група – «Як поет описує природу у вірші «А я у гай ходила»?»
ІV група – «Що прославляє поет у вірші «А я у гай ходила»?»
-         Захист своїх завдань. Підсумок виконання завдань з читання.
Ми з вами подорожували селищем Читалочка і гадаю, що вам було цікаво. Що ви взяли для себе з цієї подорожі?
          (відповідаючи, використовуйте вислови:
«Я думаю …», «Я гадаю …»   )
Фізкультхвилинка.
                           Ми всі дружно працювали,
                            А тепер рівненько встали!
                            Руки вгору підняли, підтягнулися.
                            Опустили руки вниз, усміхнулися.
                            Нахилились вправо, вліво,
                            Сіли на місця красиво.
-         Продовжуємо подорожувати. Подивіться, будь ласка, куди ми будемо вирушати далі?
-         Так. До міста Математика.
Тема. Повторення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв`язування задач на спосіб зведення до одиниці.
Мета. Формувати навички і вміння розв`язувати задачі та приклади, розвивати логічне мислення.
-         Повторити правила виконання завдань з математики (розв`язання задач і прикладів) – пам`ятки зачитують учні-гіди, яких вихователь обирає на кожну зону.
-         Дидактична гра «Віршований диктант»
Швидко запишіть, малята, скільки буде до     200  600  додати (800)
Ще  400 додайте й швидко відповідь вгадайте      (1200)
Суму поділіть на   100      (12)
І іще на   2   (6)   , вдалося?
Значить у вас світла голова!
Десять раз візьміть по стільки   (60)
І надвоє розділіть      (30),
А від того, що в вас вийшло,   14 відніміть      (16).
А тепер оте число, що маємо, на однакові добутки розкладаємо  (4Х4)
До одного з них ви  7 додайте   (4+7=11)
І відповідь-оцінку прочитайте.
Ледарів немає в нас? Молодці.

-         Розв`язування подібної задачі.
-         Учень-гід зачитує пам`ятку розв`язання задачі.
-         Самостійне розв`язання задачі.
-         Взаємоперевірка.
-         Учень-гід зачитує пам`ятку розв`язання прикладів.
-         Самостійне виконання прикладів з опорою на відповіді, що записані на дошці.
-         Самоперевірка.
Фізкультхвилинка .
                                Час наступає взятись за діло
                                І повернутись вправо, і вліво.
                                Двічі направо (1,2), двічі наліво (1,2)
                                Зробимо, діти, чітко цю вправу.
Будемо мати ми гарну поставу (сідають).
Діти, хто закінчив виконувати домашнє завдання, покладіть, будь ласка, зошити на край парти, а самі прогуляємося цікавими місцями нашого міста. Хто не закінчив, має час, щоб закінчити.
(на дошці умовне перехрестя доріг із світлофором. Щоб загорілося зелене світло, треба виконати завдання на знаках. Діти беруть певний знак, виконують завдання. Якщо правильно виконане – зелене світло, якщо неправильно – червоне, з помилками – жовте)
Всі закінчили виконувати завдання. Вихователь разом з учнями-гідами вирішують чий зошит з математики буде на виставці. Виставляють зошити.
Підсумок.
Діти, чи сподобались вам завдання?

Я сподіваюсь, що й надалі ви будете кмітливими, уважними, самостійними. Зараз ви будете відпочивати. А після перерви виконувати завдання з інших предметів.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий

😀Весняне дерево